Obračun v glavnih prostorih
Tekmovalci se pomerijo v glavnih prostorih. Kdo bo vnesel največ dodane vrednosti svoji spalnici in kopalnici? Bodo naredili vtis na Egypt Sherrod in Mika Jacksona?