Kirt je (verjetno) na novi nalogi. Nastop v trgovini za Indigo ne deluje. Honeybear in Ash sta pripravljena. Camille se prilagaja situaciji. Winterbowl doživi poraz, Janay pa ni tukaj zaradi novega fanta.