Bette je prisiljena narediti nekatere velike spremembe v svojem osebnem in poklicnem življenju, vključno z veliko prošnjo Angie. Shane pahne v podzemno poker sceno Los Angelesa, medtem ko se Alice in Nat prilagajata občutku para.