Armond skuša omejiti škodo, Belinda pa preusmeriti pozornost Tanye na svoj poslovni predlog. Paula je vse bolj razočarana nad Mossbachersovimi. Zavrnjena Rachel se sprašuje o svoji prihodnosti.