Podvodno letenje
Potem ko je zavrnila vadbo s svojim novim podvodnim načinom, Batwing ne more rešiti Batmana iz pasti Pingvinove potopljene ladje. Batmobili morajo Wing pomagati pri vadbi njenih podvodnih veščin, da lahko reši Batmana.