Avtomobilska oaza
Ekipa se pripravlja na še zadnjo razstavo v letu. V Scottsdale v Arizoni namreč prihaja 10 najboljših avtomobilov z vseh koncev ZDA. Dave osveži svojo škatlo z orodjem.