Eli Whipp, upokojeni skavt skupine Pawnee, ki zahteva svojo dedno pravico, se sreča z Angležinjo Cornello Locke. Le-ta pa se hoče maščevati moškemu, za katerega meni, da je odgovoren za smrt njenega otroka.