Kaplja čez rob
Atz Lee se vrne v lovsko kočo, kjer ga predrzno napadejo, zato se po pomoč zateče k izkušenemu gospodarju domačije. Kilcherjevi združijo moči, da bi zaščitili Shanovo kočo.