Sanjski akvarij Keyshie Cole
R & B pevka Keyshia Cole dobesedno sanja o čudovitem morskovodnem akvariju v svojem domu. Na srečo so ji njeni sledilci na družbenih omrežjih svetovali podjetje ATM.