Akvarij za San Francisco Giants
Ekipa San Francisco Giants želi preseliti McCoveyjev zaliv v sam stadion. Ali lahko fanta izdelata akvarij, ki bo dovolj velik, da bo navdušil tudi najzvestejše navijače?