Adriane Galisteu se spominja trenutkov odnosa z Ayrtonom Senno. To je bila pravljica z vsemi elementi: gradovi, slavo, spletkami in tragičnim koncem.
Adriane Galisteu, znana brazilska osebnost in nekdanje dekle legendarnega Ayrtona Senne, se vrača v preteklost dirkača formule 1 in njunega odnosa.