Brez ovinkarjenja, 3. del
Debbie in Colt se spreta kot še nikoli doslej. Moški v Nataliejinem življenju se srečajo iz oči v oči. Tania in Syngin enkrat za vselej zaključita njuno skupno zgodbo.