Seks, laži in video kaseta
Amanda sumi, da jo Razvan izkorišča. Tyray se pripravlja na srečanje s "pravo" Carmello. Meisha in Nicola poskušata zgladiti njun odnos. Cleo ima težave z zaupanjem.