Stvari, ki jih počnemo za ljubezen
Rachel želi razčistiti stvari z Jonom, Darcey premagajo čustva, Paul in Karine pa doživita nekaj nepričakovanega. Bo neplavalec Ricky za ljubezen pripravljen skočiti v vodo?