Takšno je življenje
Chloe zamenja bostonsko razkošje za Johnyjevo piratsko življenje na Arubi, Manon tvega vse ob vrnitvi v Francijo, Luke pa odpotuje v Kolumbijo, da se poroči z Madelein.