Oproščeno, ne pozabljeno
Binijina družina zaslišuje Ari, ali želi ostati v Etiopiji. Deavan postavi Jihoonu ultimat, Sumit vzpostavi stik s svojim bratom, Tim pa prosi za odpuščanje.