Kaj pa zdaj? Iskanje težav
Devar v napetem ozračju Mel zagrozi, da jo bo zapustil, Cortney pa skrbi, da Antonio še ni pozabil svojih samskih dni. Elizabethin oče se sooči z Andreijem.