Dovolj imam vsega!
Tammy priredi zabavo v svoji novi hiši in izve, da ima Caleb nekaj za bregom. Amy se sooči z Michaelom glede njegove neodgovornosti, ko gre za pomoč pri vzgoji njunih dveh fantov.