Naj zmaga najboljši zakonec
Brian in Mika Kleinschmidt imata 100 dni časa za prenovo dveh hotelov. Vsak od njiju povabi par izkušenih oblikovalcev, nakar ekipi prenovita enoposteljne in dvoposteljne sobe.