Zamera
Potem ko mati v svojem domu pobije lastno družino, primer preiskuje detektivka Muldoonova, ki ugotovi, da se je hiše polastila maščevalna prikazen.
Potem ko mlada mati v svojem domu pobije lastno družino, primer preiskuje detektivka Muldoonova (Andrea Riseborough), ki ugotovi, da se je hiše polastila maščevalna prikazen. Vsakogar, kdor vstopi vanjo, čaka nasilna smrt.