Tiho mesto 2
Po smrtonosnih dogodkih doma, se družina Abbott sooča s grozo zunanjega sveta. Prisiljeni, da se spopadejo z neznanim, hitro spoznajo, da pošasti, ki lovijo z zvokom, niso edina nevarnost, ki preži nanje.