Vsi na krov z Rosie!
Leta 2004 sta se Rosie in Kelli O'Donnell skupaj s 1500 ljudmi odpravili na križarjenje z ladjo, da bi bili deležni prijaznih počitnic za gejevske in lezbične družine. Dokumentarec programa HBO zabeleži duha enotedenske plovbe.