Utišana pesem: Propad afganistanske zvezde
Havana Marking se vrača v Afganistan po zgodbo o razvpiti finalistki oddaje iskanja talentov Setari. Opisuje njeno zdajšnje življenje in vpliv njenega nastopa na prihodnje življenje.