Umor na Orient ekspresu
Sloviti detektiv Hercule Poirot (Kenneth Branagh) preiskuje umor premožnega ameriškega poslovneža, ki je potoval na najslavnejšem vlaku na Balkanu. Film je nastal po klasičnem istoimenskem romanu Agathe Christie.