Protestni shod
Leta 1968 je nekaj študentov iz vzhodnega Los Angelesa spoznalo, da si ne zaslužijo, da na njihovi šoli, v njihovem mestu in državi z njimi ravnajo kot z drugorazrednimi državljani.