Priklicano zlo 2
Lorraine in Ed Warren se ukvarjata z eno svojih najbolj grozljivih paranormalnih preiskav. Odpotujeta v severni London, da bi pomagala materi samohranilki, ki sama vzgaja štiri otroke v hiši, polni zlonamernih duhov.