Annabelle 3
Da bi preprečila kaos, ki ga povzroča lutka Annabelle, jo demonologa Ed in Lorraine Warren zakleneta na varno v svojo hišo.
Da bi preprečila kaos, ki ga povzroča lutka Annabelle, jo demonologa Ed in Lorraine Warren zakleneta na varno v svojo hišo. Vendar se zli duhovi v lutki zbudijo in zdaj imajo novo tarčo: mlado hčer Warrenovih.