Prijatelji Boga: Na poti z Alexandro Pelosi
Za boljše razumevanje raznolikosti evangeličanske krščanske skupnosti se Alexandra Pelosi loteva predstavitve evangeličanskih skupnosti, da bi ugotovila, kakšen vpliv bodo morda imele v prihodnosti.