Pat in Mat: Mojstra na delu
Pat in Mat sta spet tukaj. Pripravila bosta past za tatu njunih jabolk in izdelala avtopralnico za svoji vozili. Za nerodna mojstra noben tehnični izziv ni prevelik in nobena težava ni ovira.