A je to! Pat in Mat znova v akciji
Pat in Mat sta se preselila v novi hiši in pred njima je novo obdobje pustolovščin. Ker verjameta, da je mogoče vsako težavo rešiti, se borita zoper roj čebel in krta ali popravljata kosilnico in zamašeno stranišče.