Pancho Villa
Drama programa HBO razgrinja tanko mejo med dejstvi in domišljijo, ko revolucionar Pancho Villa (Antonio Banderas) dovoli filmski ekipi snemati njegovo vojsko med uporom zoper nacionalistično Huerto leta 1914.