Minioni
Kevinu, Stuartu in Bobu se bomo pridružili na poti okrog sveta, na kateri iščejo gospodarja (ali gospodarico), da bi rojake rešili pred izumrtjem.
Simpatičnim rumenim bitjem Kevinu, Stuartu in Bobu se bomo pridružili na poti okrog sveta, na kateri med največjimi zlobneži iščejo novega gospodarja (ali gospodarico), da bi tako svoje rojake rešili pred izumrtjem.