Ledena doba: Veliki trk
Veveriček Praskež v vesolju sproži dogodke, ki pošljejo asteroid proti Zemlji. Sid, Manny, Diego in njihova čreda si morajo rešiti življenje.
Veveriček Praskež nadaljuje vragolije v vesolju, kjer sproži niz dogodkov, ki pošljejo asteroid proti Zemlji. Sid, Manny, Diego in njihova čreda morajo zapustiti dom in se odpraviti na potovanje, da bi si rešili življenje.