Julio Torres predstavlja svoje najljubše oblike
V komični oddaji programa HBO Julio Torres razmišlja o oblikah, kvadratu iz pleksistekla, trikotniku in ovalu, pa tudi o zavedajočem se kaktusu.
V komični oddaji programa HBO Julio Torres razmišlja o najljubših oblikah (da, tako je), kvadratu iz pleksistekla, trikotniku in ovalu, za katerega si želi, da bi bil krog; pa tudi o zavedajočem se kaktusu in čokoladici Ferrero Rocher.