Heidi Fleiss: Nesuđena madam Crystala
Bivša holivudska madam Heidi Fleiss želi se vratiti u biznis elitne prostitucije nakon što je odslužila kaznu u državnom zatvoru. Planira otvoriti legalnu javnu kuću, ovaj put možda za žensku klijentelu, u blizini Las Vegasa.