Em in jaz
Dokumentarec iz serije "Uncensored" se posveča nekonvencionalnima umetnikoma iz Litvínova na severu Češke. Prvi je EM Rudenko, avtor absurdne poezije, drugi pa Xavier Baumaxa, inventiven pisec pesmi.