Dobrodošli v deželi zombijev
Virus je večino ljudi spremenil v krvoločne zombije, ki lovijo redke preživele. V boju z njimi mladi Columbus (Jesse Eisenberg) združi moči z brezkompromisnim Tallahasseejem (Woody Harrelson), ki je pravi umetnik pobijanja zombijev.