Dedinja usmrtitve
Leta 1953 je vlada ZDA usmrtila Juliusa in Ethel Rosenberg, ker naj bi Sovjetski zvezi izdala skrivnost jedrske bombe. Njuna vnukinja Ivy Meeropol se loteva vprašanj o tem, kdo sta bila njena stara starša.