Arthur Miller: Pisatelj
Prikaz Rebecce Miller o očetu, velikem ameriškem dramatiku, skozi naključne intervjuje je precej drugačen od vsega, kar o njem pozna javnost.
Film Rebecce Miller prinaša portret njenega očeta, njegov čas in misli, zbrane v naključnih intervjujih skozi mnoga leta. Njen biografski prikaz velikega ameriškega dramatika je precej drugačen od vsega, kar o njem pozna javnost.