Angeli železnih čeljusti
Film programa HBO spremlja resnično zgodbo uporniških, inteligentnih mladih aktivistk Alice Paul in Lucy Burns, ki sta z gibanjem sufražetk tvegali življenje, da bi dosegli uveljavitev ženske volilne pravice v ZDA.