Afriške sanje
Poljakinja Kinga Choszcz med potovanjem po zahodni Afriki odkupi gansko deklico iz suženjstva. Kinga kmalu umre in njena mati pripotuje iz Poljske v Afriko, da bi poiskala deklico, ki jo je rešila njena hčerka.