I'll Wed You in the Golden Summertime
It's Alaric and Jo's wedding day. After discovering major news Damon has been keeping from him, Stefan gives his brother some perspective on a future with Elena. Caroline returns to Mystic Falls after dealing with the fallout of her humanity-free rampage.