The Murder of One
Stefan's emotional turmoil leads him to a dangerous confrontation with Klaus and, later, to a heartbreaking moment with Elena. Klaus and Rebekah discover how to motivate Finn to cooperate, but Rebekah's more interested in taking revenge on Damon.