Color Confusion to Simple Oasis
A homeowner needs help letting go of her home of 25 years, and it has almost as many paint colors. The renovation is a real challenge for Lyndsay and Leslie as they look to transform the color cacophony and convoluted layout into a clean and simple oasis.