Leave, Laugh, Loathe
Cristina fights through tears as she gives the eulogy at Kathy's funeral birthday party. Skylar struggles to tell her mom the truth. Scott tries to make amends with Eva so he can pop the question. Catherine and Gabriella audition for NY Fashion Week.