Hoping to protect Hua Qian, Zhong Xiwu exposes Hua Rongzhou’s past crimes and arrests him for murder. With Mu Yao’s help, Hua Qian learns the true identity of Hua Shen’s killer and his intended target at the Mid-Autumn Festival.