The First Dress Syndrome
Kristy wants to look like a pirate and is armed with a picture of a "pirate-y" dress she loves. Even though Laura's dad is a reluctant to attend the appointment, he is not shy about voicing his outrageous ideas. Donna visits to try on her pink dress.