Cinderella Gone Wrong
After losing her dress in the California wildfires, Eryka comes to Kleinfeld hoping she can fall in love with a new one. Shay helps Ashley feel sexy after losing over a hundred pounds, and Randy helps a desperate bride whose dress has disappeared!