Ginger, Rebekah, and Chic
First they said yes to the dress, then they said yes at the altar. Catch up with three very special brides to see where they are now: Good Morning America's Ginger Zee, Boston Marathon bombing survivor Rebekah, and rock 'n' roller Chic.