Every Day Is a School Day
For Drew, every day is a school day, unable to predict who he'll meet, what he’ll be offered, or what he’ll learn. And this week, visiting three diverse dealers, it’s all about what Drew learns, and the hard-earned knowledge he can helpfully impart.